Software AMCNEXXT

NEXXT Software

NEXXT realiseert de wensen van haar opdrachtgevers op het gebied van flexibiliteit, beleidsvrijheid en financiële zekerheid. Het platform is modulair van aard en daarmee geschikt voor elk type minimaregeling, denk aan kindpakket, stadspas en meedoenregeling. 

De voordelen van NEXXT-software

  • Gebruiksvriendelijk systeem
  • Modulair in opbouw
  • Flexibel op- en afschalen van modules
  • Toepasbaar op een breed scala aan regelingen
  • Korte implementatietijd
  • Lage uitvoeringskosten
  • Altijd actueel

Altijd actueel

Met NEXXT kies je voor een licentie, niet voor een systeem. Het aanschaffen van een systeem betekent op termijn immers veroudering. NEXXT wordt continu verbeterd, gebruikers profiteren automatisch van de laatste updates. AMCNEXXT houdt dagelijks de markt in de gaten en zorgt ervoor dat relevante trends worden doorvertaald naar de software.

Community-driven ontwikkeling

In de ontwikkeling van onze software staan onze gebruikers niet alleen centraal, maar bepalen zij ook welke nieuwe onderdelen worden ontwikkeld. Momenteel zijn tien gemeenten vertegenwoordigd in de NEXXT-community. In de community worden (maatschappelijke) ontwikkelingen, trends, wensen en eisen besproken. Wordt een bepaalde ontwikkeling door de community herkend? Dan gaan onze developers aan de slag om deze een plek te geven binnen NEXXT. Daarmee is NEXXT écht community-driven.

Databeveiliging en privacy

Het beveiligen van websites en dataverkeer is noodzakelijker dan ooit. Niet voor niets benoemt VNG privacy en informatieveiligheid als belangrijke pijlers voor 2017 in haar ‘Digitale Agenda 2020’. Om informatieveiligheid te kunnen garanderen, draait NEXXT binnen de Microsoft Azure cloud omgeving. Verder werkt NEXXT met data-encryptie om belangrijke gegevens te beveiligen en is de software voorzien van een SSL-certificaat. Medewerkers van de gemeente kunnen vanaf het IP-adres van hun werkplek inloggen met hun gebruikersnaam en wachtwoord. Vanaf een ander IP-adres kan men alleen inloggen via zogenaamde ‘Two-Factor Authentification’, oftwel inloggen met een wachtwoord én een code die naar de mailbox van de gebruiker wordt gestuurd. Hiermee zijn accounts voorzien van een extra beveiligingslaag. Gebruikers zien bovendien alleen de voor hen relevante informatie. Tot slot is NEXXT bestand tegen ‘brute force’ aanvallen, waarbij een rekenprogramma wordt gebruikt om wachtwoorden te kraken.

Modules

NEXXT werkt met modules. Om een minimaregeling te kunnen implementeren en uitvoeren, heb je ten minste de basismodule nodig. De overige modules kun je maandelijks flexibel op- en afschalen naargelang de wensen en behoeften in jouw gemeente. Zo neem je alleen die modules af die je nodig hebt, en dat zonder duur maatwerk. Een uitgebreide beschrijving van alle modules vind je in deze brochure.

Implementatie

Wat is er nodig om met NEXXT van start te kunnen gaan? Hoe zorgen we er samen voor dat we zo snel mogelijk de gewenste ondersteuning kunnen bieden aan de doelgroep? Iedere gemeente is anders, dus het proces zal altijd toegespitst worden op jouw wensen en behoeften. Om aan de slag te kunnen met de basismodule rekenen wij ongeveer een maand implementatietijd. In deze periode wordt een plan van aanpak opgesteld en worden de regelingen geïnventariseerd die in het systeem verwerkt moeten worden. Daarnaast bieden we een training aan voor medewerkers die gaan werken met NEXXT. Vanzelfsprekend streven wij naar een zo kort mogelijke implementatieperiode.

Demo

We laten je graag kennismaken met NEXXT. In onze demo-omgeving ervaar je zelf hoe eenvoudig het is om met onze software aan de slag te gaan. Tevens geven we je een kijkje achter de schermen bij de gebruikersaccounts voor de verschillende gebruikersgroepen. Vraag daarom nu de demo aan.

Toepassingen NEXXT software

Meer weten over de toepassingen van NEXXT software?

 

         Download onze brochure

 

Stap in de wereld van NEXXT!

 

Demo aanvragen

 


 

Video: een aanvraag indienen in twee minuten?